پروژه‌های-شاروالی‌-کابل-افتتاح-شد 

عبدالغنی برادر آخند سه پروژه مهم شاروالی کابل را به ارزش حدود یک میلیارد افغانی افتتاح  نمود.

به گزارش افغان نیوز؛ عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادي ریاست الوزرا امروز (شنبه، ۸ ثور) بخش دوم سرک کوتل خیرخانه، قسمت اول سرک چهار راهی شهید الی قصبه و سرک چهار راهی میدان هوایی الی گمرک را افتتاح کرد.
بر اساس خبرنامه ایکس ریاست‌الوزرا، معاون این ریاست در مراسم افتتاحیه این پروژه‌ها از کارکرد‌های شاروالی کابل برای نظم شهری استقبال کرده و از شهروندان  خواسته است که در حفظ و نګهداری پروژه‌های عام المنفعه با حکومت همکاری کنند.
معاون اقتصادی ریاست الوزرا به مسوولان شاروالی‌کابل نیز توصیه نمود که این پروژه‌ها را به وقت معین و با کیفیت بالا به اکمال برسانند.
بخش دوم سرک کوتل‌خیرخانه به طول ۲۵۲۰ متر و عرض آن ۶۰ متر می‌باشد
کار این پروژه  در مدت ۲۰ ماه با هزینه ۳۶۴ میلیون افغانی تکمیل و به بهره برداری سپرده می‌شود. 
پروژه سرک چهار راهی  شهید - قصبه به طول ۱۸۹۰ متر و عرض آن ۴۵ متر می‌باشد که هزینه مجموعی آن ۱۷۵ میلیون افغانی است و در مدت یک سال کار آن به اتمام می‌رسد.
پروژه سرک چهار راهی میدان هوایی- گمرک به طول  ۲۷۹۴متر و عرض آن ۶۰ متر است، که هزينه‌ آن به ۴۰۷ ميليون افغانی می‌رسد و قرار است در مدت ۲۰ ماه كار آن تكميل و به بهره برداری سپرده شود.
‏این پروژه ها دارای کانال‌های آبی، پیاده رو ها، ګلدان‌ها، تنویر، ایستگاه‌ها، خط اندازی روی سرک، نصب علایم ترافیکی و سایر قسمت های یک سرک معیاری می‌باشد که هزینه مالی آن از سوی شاروالی کابل پرداخت می‌شود.

این در حالی است که بعد از تغیر نظام سیاسی در افغانستان، امارت اسلامی افغانستان ده ها پروژه زیربنایی در افغانستان را آغاز و به بهره برداری سپرده است.

پروژه‌های شاروالی‌ کابل افتتاح شد 

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد